ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

EVO KAKO JE MIRHA ŠARIĆ IZ KAKNJA IZLIJEČILA HELIKOBAKTER PILORI MEDNO-BILJNIM PREPARATIMA!















Kada smo stigli u bolnicu, ja sam već bila loše. Doktori su sumnjali na upalu slijepog crijeva, međutim, kada su prisstupili operaciji, vidjeli su da mi je pukao čir na dvanaestopalačnom crijevu. Stanje je bilo kritično... – objašnjava Mirha.

Mirha Šarić iz Kaknja tvrdi kako je preparatima sarajevskog pčelara i apiterapeuta Samira Baralije pobijedila bakteriju Helikobakter pilory. Do tada se dvije godine pokušavala izliječiti raznim medicinskim terapijama ali se uvijek završavalo bezuspješno. Osim toga, Mirha se uz pomoć apiterapije oporavila i od dvije veoma teške operacije probavnog trakta.

- Danas, poslije šest godina, kao što i sami vidite, puna sam života – hvali se Mirha dok pozira ispred našeg fotoobjektiva.

Prvi simptomi

Mirha je danas na četvrtoj godini Ekonomskog fakulteta u Zenici. Uspješna je studentica i omiljena osoba u krugu prijatelja. Fakultet je, kaže, upisala sa 22 godine, kada je dovoljno sazrela i shvatila da joj obrazovanje treba. Oni koji je poznaju kažu da ona nikad ne posustaje, ne predaje se i za svaki problem ima osmijeh i nadu u njegovo rješenje.

- Možda me upravo optimizam spasio od težeg obolijevanja – govori Mirha i spremna je otvoriti dušu. Nada se kako njena priča može pomoći i drugima.

 
Tvrdi kako je oduvijek imala problema sa stomakom. Nadimanja, povremeni bolovi, loš apetit i mučnine slutile su da nešto ne štima. Međutim, Mirha tome nije pridavala veliki značaj.

- Poslije srednje škole, zaposlila sam se u jednoj cvjećari u Kaknju. Na radnom mjestu uglavnom sam jela hranu iz fast fooda i pekara. Kasnije će se ispostaviti da je to moglo uzrokovati zdravstvene probleme u kojima sam se našla – objašnjava Mirha.

Sjeća se, kaže, tog dana 2006. godine kada je nastao preokret u njenom životu. Bila je na poslu kada je u predjelu stomaka sasjekla i paralizirala. Nije mogla da ustane, da se pomjeri. Alarmirala je roditelje koji su brzo reagovali. Odvezli su je do Doma zdravlja u Kaknju i odatle su hitno upućeni za Kantonalnu bolnicu Zenica.

- Kada smo stigli u bolnicu, ja sam već bila loše. Doktori su sumnjali na upalu slijepog crijeva, međutim, kada su pristupili operaciji, vidjeli su da mi je pukao čir na dvanaestopalačnom crijevu. Stanje je bilo kritično... – objašnjava Mirha.


  Na svu sreću, operacija je uspješno obavljena, ali je ostavila velike traume na Mirhu. Tvrdi da je postooperativni oporavak bio izuzetno težak. Čak godinu dana nekako se pokušavala izboriti sa posljedicama.

- I dalje su se nastavili isti problemi. Nalazi koje sam radila otkrili su da imam izrazito povišenu Helikobakter pilory u želucu. Njoj su pripisali sve stomačne probleme. Ali, nikada nisu otkrili uzrok zašto se ona pojavila. Na kraju smo se složili da je sigurno zbog nezdrave ishrane – govori Mirha.

 
Vedar duh

Godinu dana nakon prve operacije, uslijedio je novi šok u kakanjskoj porodici Šarić. Ista bol, isti očaj, isti vapaj... Zbog pogoršanja stanja, Mirha je morala ponovo u bolnicu. Ovog puta dijagnosticirali su blago zapetljanje crijeva. Ponovo je Mirha morala na operativni zahvat.

- I nakon ove operacije teško se bilo oporaviti, ali ja vjeru i nadu u izlječenje nisam gubila. Bila sam zahvalna Bogu što mi je podario ovakav duh. Koliko god da sam padala, uspijevala sam se podići – kaže Mirha.

U razgovoru ne zna šta bi prije pomenula, operacije, ili muke koje je prolazila poslije operacija. Ipak, najteže od svega, kaže, bilo joj se boriti protiv povišene koncentracije Helikobakter pilory. Strahovala je da bi mogla ponovo napraviti neki veliki problem. Kaže, bila je upoznata s tim da se ovoj bakteriji pripisuje i odgovornost za nastanak raka želuca.

- Od 2006. do 2008. godine popila sam četiri ili pet trojnih terapija. To je, i prema riječima doktora, bilo strašno i ubitačno. Ali, nije bilo drugog rješenja. Svaki put očekivala sam da ću je ubiti, ali nisam. Nalazi su uvijek bili pozitivni. U tome periodu jako sam izmršala, izgubila sam negdje oko 15-ak kilograma. Koristila sam razne prirodne preparate, birala hranu, ali mi ništa nije pomagalo. Samo Bog zna koliko smo para dali ali lijeka nije bilo – žali se mlada Kakanjka.

Najveću podršku kroz cijeli taj period imala je od sestre Melise. Bila je uz nju i trudila se svim silama da Mirhi pronađe lijek. Melisa je kumovala da 2008. godine dođe do novog preokreta u njihovim životima, ovog puta pozitivnog.

Jednog dana je došla i donijela mi terapiju od sarajevskog pčelara Samira Baralije. Vjerujte mi, kada sam uzela prvu kašičicu, kao da me popustila nelagoda u stomaku. To je bio znak da nastavim dalje. Liječenje je trajalo dva mjeseca. Odnosno, potrošila sam dvije Samirove terapije za izbacivanje Helikobakter pilory iz organizma. Osim toga, koristila sam i druge njegove preprate za jačanje imuniteta. Nakon dva mjeseca, nestali su svi simptomi oboljenja. Nestale su mučnine, bolovi, gastritis, apetit se vratio... Bila sam nestrpljiva da idem uraditi nalaze – prepričava Mirha.

Nestrpljivi su bili i njeni roditelji, a ponajviše sestra Melisa. Čekali su da im se Mirha javi iz Doma zdravlja i saopšti rezultate nakon što je potršila terapiju sarajevskog apiterapeuta.

- Nažalost, ponovo sam pozitivna – rekla sam sestri u telefonsku slušalicu kada sam preuzela nalaze. Nastao je veliki muk, samo sam čula kako otežano diše, spremna da brizne u plač. Bila je sigurna kako će mi Samir pomoći, izgledala sam dobro. A, onda sam joj ponovo probudila novu bol, još jaču, gorču, strašniju... Više nisam mogla da izdržim, bojala sam se da je snaga ne izda.

- Sestro, šalim se, napokon smo pobijedile, nalaz je negativan – smijala sam se u slušalicu i bila spremna zagrliti cijeli svijet od sreće. Smijala se i ona, i plakala. Ružila me zbog šale, ali je bila sretnija čak i od mene. I ona se osjećala kao pobjednica – emotivno priča Mirha kada se pomene njena sestra.

Od tada je prošlo punih šest godina, a Mirha svake radi nalaz na Helikobakter pilory. Uradila je nalaz i nekoliko dana prije našeg susreta. Ponovo je bio negativan. Ponosno ga pokazuje i upućuje riječi i poglede zahvalnosti Samiru Baraliji.

- Dobila sam 10-ak kilgrama. Osjećam se perfektno, potpuno sam zdrava. Samiru dugujem veliku zahvalnost. Znam puno ljudi koji imaju sličnih problema i tvrdim javno pred svima da efikasan lijek za Helikobakter pilory postoji. Ja i moji nalazi smo živi dokaz toga – poručuje Mirha.

Apiterapeut Samir Baralija tvrdi kako njegovi preparati trajno liječe Helikobakter pilory i uništavaju je stopostotno.


  - Radi se o pčelinjim i drugim proizvodima, koji osim što uništavaju bakteriju, djeluju pozitivno na cjelokupan organizam. Tok i dužina terapije zavise od samog stanja pacijenta, a uglavnom se radi o jednom ili dva mjeseca.

Osim terapije za Helikobakter pilory, Samir je razvio i uspješnu kolekciju kozmetičkih preparata koji zagarantovano pomažu zdravlje kože, nestajanje bora i uljepšavanje.

0 komentari:

Objavi komentar