subota, 26. prosinca 2015.

Sirup od Bagremovog cvijeta – dobar za grlo, kašalj, prehladu, glavobolju i grčeve u stomaku

1974367_1072699572746429_2730180576179958173_o

VAZNA NAPOMENA:ne djeluje svaki prirodan lijek isto na svaku osobu,kod nekog je ucinkovit i pomogne mu u potpunosti  da se izlijeci ,a takode ima slucajeva da nekim osobama ne pomaze sve to zavisi od organizma osobe.Zato podijelite sa nama iskustvo ako ste pokusali sa konzumiranjem nekog lijeka tako cemo utvrditi kolika je stvarna ucinkovitost datog lijeka,a samim tim vasi pozitivni komentari ce ohrabriti i druge ljude da pokusaju sa prirodnim lijekovima rijesiti svoje probleme.










Potrebni sastojci:

– 1l vode
– 500g šećera
– 1 ipo kašikica limuntosa

Priprema:

Litru vode sam stavila da se kuha sa pola kg šećera, kad je počelo da vri, stavila sam poklopac i ostavila 20 minuta uz povremeno miješanje da se kuva, sklonila sa vatre, i u mlaki sirup dodala kašicicu ipo limuntusa, kad se skroz ohladilo, stavila sam 31 grančicu Bagrema sa cvijetovima, koje sam predhodno oprala i stavila na krpu da mi se suši. Potpuno osušene sam ih dodala u sirup. Posle 24h sata ocijedite, i to je to…

”Razrediti sa vodom po ukusu (dosta je slatko). Sirup ima jako prijatan i miris, i ukus- toplo preporučujem da a probatem.

Kažu da je dobar za grlo, kašalj, prehladu, glavobolju i grčeve u stomaku. Takođe je veoma osvežavajući za ove ljetnje dane, pa sto ne bismo spojili lijepo i korisno..
izvor:www.zdravlje iz prirode.com

0 komentari:

Objavi komentar