srijeda, 13. travnja 2016.

VIVINE KOCKE BEZ PEČENJA GOTOVE ZA SAMO 15 MINUTA









SASTOJCI
1 paket rozen korica

krema 1
1 l mlijeka
6 v.ž oštrog brašna
1 vrećica nougat pudinga
25 dag šećera
1/2 (12,5 dag) margarina



krema 2
1 l mlijeka
6 v.ž oštrog brašna
1 vrećica bourbon vanilja pudinga
25 dag šećera
1/2(12,5 dag) margarina



PRIPREMA
Priprema ovog kolača je vrlo brza i jednostavna.Ja sam obje kreme kuhala odjednom u 2 posude,i kolač je bio gotov u 15 minuta.Stavite kuhati po 8 dcl mlijeka s 20 dag šećera u svaku posudu.Pripremite 2 plastične zdjelice pa u svakoj pomiješajte po 5 dag šećera s 6 velikih na vrh punih žlica oštrog brašna i pudingom(u 1 zdjelici neka vam bude nougat puding,a u drugoj bourbon vanilija).U svaku zdjelicu dodajte po preostala 2 dcl mlijeka i dobro izmiješajte u glatku smjesu.

Kad mlijekoi šećer zavrije,umiješajte pripremljenu smjesu i skuhajte kremu.Tako ponovite i s drugom kremom.Ostavite oko 5 minuta,pa u svaku dodajte po pola margarina i miješajte dok se on ne rastopi.

Pripremite korice i poslužavnik ili tepsiju na kojoj ćete ih pripremati.Ima 10 korica,znači svaka krema podijeli se od oka na 5 dijelova.Ja sam na svaku koru stavljala po 4-5 velikih žlica kreme i bilo je taman.Stavite prvu koricu i premažite vrućom kremom.

Zatim drugu koricu i drugu kremu.Ja sam počela s tamnom i završila s bijelom.Kad se stavi zadnja kora,pređe se valjkom da se malo potisne i izravna.Ja sam vrh premazala s preostalom bijelom kremom.

I kad se malo ohladilo -ukrasila ribanom bijelom čokoladom.Može se završiti i s tamnom kremom pa posipati ribanom tamnom čokoladom ili mrvicama.Ili na zadnju koru staviti glazuru.

POSLUZIVANJE
Kolač se može raditi s bilo kojom vrstom pudinga.

Izvor:  www.coolinarika.com

0 komentari:

Objavi komentar