subota, 16. travnja 2016.

Žene, obavezno sebi napravite kremu od peršuna, evo i zašto (RECEPT)

s







Sastojci za kremu:

-50 g svježeg lišća peršuna, najbolje iz vlastitog vrta ili kupite od onoga tko ne koristi kemikalije u proizvodnji
-120 ml domaćeg maslinovog ulja
-oko 10 g pčelinjeg voska (oko 6 čajnih žličica sitno mljevenog voska, pri provjeri gustoće krema treba biti tvrda)

Pržiti  peršuna u ulju na niskoj temperaturi oko pola sata. Miješajte cijelo vrijeme i istiskujte sok iz lišća. Nakon pola sata lišće bi trebalo potamniti. Prelijte tada smjesu u malu staklenku, zatvorite i stavite na toplo mjesto 2-3 dana. Ja sam ju stavila na radijator. Možete dodati eterično ulje lavande na kraju u kremu, ako vam se miris ne sviđa.krema od peršina postupak

 

Nakon 3 dana mješavinu sam zagrijala i procijedila kroz sterilnu gazu, ulje istisnula iz peršina do kraja. Ponovo sam zagrijala procijeđeno ulje i dodala pčelinji vosak. Zagrijavala sam na plinskom štednjaku oko minutu, čim se vosak počeo otapati, ugasila sam plin.

Željela sam tvrđu kremu, jer sam namjeravala malo eksperimentirati s dodacima.

Dodaci za razne varijante, bilo koje eterično ulje.


Krema može služiti i za masažu, zbog toga se i dodaju neka ulja koja ju olakšavaju. Masažom ćete bolje potaknuti cirkulaciju, nego samo običnim nanošenjem kreme na kožu. Posebno je dobro tako masirati noge, jer mnogi imaju vidljive kapilare, naročito su česte kod žena s celulitom. Krema od peršuna tako postaje višenamjenska ako jednostavno pomiješate sve sastojke u jednu kremu.

0 komentari:

Objavi komentar